سمینار یکروزه تازه های صرع

سمینار یکروزه تازه های صرع

در تاریخ 95/08/13 سمینار یکروزه ای تحت عنوان تازه های صرع در هتل همای 2 مشهد برگزار گردید.

این سمینار که با هماهنگی فراوان با جناب آقای دکتر همام ، رئیس انجمن صرع خراسان رضوی و همچنین گروههای مغز و اعصاب و روانپزشکان مشهد برگزار گردید، دارای امتیاز باز آموزی بود و بدین علت استقبال بسیار خوبی از طرف مدعوین صورت گرفت و از تعداد مورد انتظار نیز بیشتر شرکت کردند.

مراسم با تلاوت قرآن و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران در ساعت 8:30 آغاز و سپس جناب آقای دکتر پور اکبر مدیر گروه اعصاب به حاضرین خیر مقدم گفتند و سپس جناب آقای دکتر همام رئیس انجمن صرع خراسان به بیان کلیات و اهداف برنامه پرداختند و از اینکه شرکت رها در برپائی این سمینار پیشقدم بوده، تشکر و قدر دانی کردند، البته شرکت رها و انجمن صرع خراسان قبلاً نیز در مواردی همکاری های لازم داشته اند.

در ادامه برنامه جناب آقای دکتر پور اکبر در مورد تشنج و حاملگی به ایراد سخنرانی پرداختند و مجدداً اقای دکتر همام پشت تریبون قرار گرفته و در مورد صرع در منطقه خراسان و دارو درمانی آن صحبت کردند.

سخنران بعدی جناب آقای دکتر سهراب هاشمی فشارکی بودند که از تهران دعوت شده بودند و سخنرانی ایشان مورد استقبال همگان قرار گرفت. ایشان از متخصصین با تجربه و برجسته کشور می باشند و تجربیات خود را برای حضار بیان کردند.

 

 

سرکار خانم دکتر ورشوساز، استاد دانشکده داروسازی اصفهان و یکی از دانشمندان برتر ایران به نقش داروهای پیوسته رهش و چگونگی تولید آنها و نقش آنها در درمان پرداختند و با توجه به اینکه این مبحث برای پزشکان یک موضوع جدید بود، مورد استقبال قرار گرفت.

در ادامه جناب آقای دکتر چیت ساز استاد دانشگاه اصفهان، در مورد اختلالات حرکتی ناشی از مصرف داروهای سایکوتیک و نقش مصرف آمپول دیفن هیدرامین در این زمینه به سخنرانی پرداختند.

جناب آقای دکتر مهوری فلوشیپ صرع از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با نمونه چند بیمار صرعی و درمان آنها حضار را به چالش پرسش و پاسخ کشیدند و بسیار تبادل نظر خوبی صورت گرفت.

در پایان برنامه جناب آقای دکتر اخوان مدیر عامل شرکت داروسازی رها ضمن تشکر از حضار به خاطر شرکت در سمینار به بیان اهداف شرکت و تولید محصولات جدید پرداختند و به حضار خاطرنشان کردند که با مصرف داروهای تولید داخل کمک به شکوفایی هرچه بهتر شرکتهای داروئی کشور شوند و به آنها اطمینان دادند که شرکتهای تولید داخل به شرط حمایت، می توانند محصولات خوبی که قابل رقابت با محصولات خارجی باشد، به بازار عرضه نمایند و بیماران را از دغدغه کمبودهای داروهای خارجی نجات بخشند و با قیمتهای مناسب، داروی با کیفیت تحویل گیرند و ارز کمتری از کشور خارج شود. برنامه با صرف نهار در ساعت 15 به پایان رسید.

اطلاعات تماس

 

دفتر مرکزی: اصفهان – کیلومتر 7 جاده شیراز– شهرک صنعتی صفه – واحد 11 

کدپستی: 35148 - 81791

صندوق پستی: 567 - 81745

 

031-36540859 - 031-36540659

 

فکس: 36540959-031


 

دفتر فروش تهران: اشرفی اصفهانی جنوب، نرسیده به میدان صادقیه، خیابان سازمان آب غربی، ابتدای گلستان اول، ساختمان زمرد، پلاک 23، طبقه دوم، واحد 7

 

021-44084866-44084859

 

فکس: 44975532-021